מאמרים

תרומת התקשורת לענפי הספורט האתגרי - המשך המאמר

..) וכמושא אמיתי לחיקוי.

הסיבות לשיווק האגרסיבי אשר נעשה לענפי הספורט האתגרי הן רבות ולא כולן ברורות. מה שכן ניתן לראות הוא כי הצלחתו העצומה של הספורט האתגרי מתרגמת ישירות לתעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים בכל שנה, בין אם מדובר בעוסקים בספורט עצמו או שמה בתעשיית המוצרים הנלווים דוגמת חולצות, כובעים, פוסטרים וכד'...

ובכלל, ייתכן כי אותו שיווק של ענפי הספורט האתגרי הוא אינו פעולה מכוונת על ידי גוף תקשורתי כזה או אחר. ייתכן כי אלו הם פשוט אמצעי התקשורת והמדיה אשר הולכים בעקבות רחשי הלב של הציבור אשר מבקש לראות יותר ויותר מענפי הספורט האתגרי. כך גם ניתן להסביר את הפופולאריות העצומה של ערוצי טלוויזיה שלמים המוקדשים רובם ככולם לגלישת גלים, טיפוס הרים, רכיבה על אופניים או כל ספורט אתגרי אחר עליו ניתן לחשוב.

בסופו של דבר, יהיו הסיבות אשר יהיו לאותו שיווק ענפי ספורט אתגרי – מה שבטוח הוא כי הוא הביא את ענפי הספורט האתגרי להיות תעשיית ענק אשר מעניקה למיליוני אנשים מדי שנה את ההתנסות המופלאה שבגלישה, טיפוס, צניחה או כל ספורט אתגרי אחר...

חזרה לחלק ראשון