מאמרים

האם שיווק אגרסיבי יעיל - המשך המאמר

יותר מדי מאותה פרסומת מתפרשת על ידי רובנו כהצקה, ובעצם ממאיסה עלינו את המותג המפורסם גם אם באופן תת מודע.

סוגיה זו היא האתגר הבא של עולם הפרסום והשיווק. עד כה, ננקטה באופן כללי בעולם זה גישה הטוענת כי ככל שמשווקים ומפרסמים יותר, כך המכירות מאותו מוצר יעלו ומטרת מסע השיווק תושג. אך מאחר ואמצעי המדיה והתקשורת השונים הגיעו לרמת תפוצה גבוהה כל כך, כמעט בלתי הגיונית, כללי המשחק בעולם השיווק עשויים להשתנות.

link

גם כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום אשר טוענים כי אין כאן שום שינוי, ולמרות שאולי נדמה לנו כי עודף פרסום מזיק אין כך הדבר, ולמעשה לא קיימת חיה כזו – "עודף פרסום". גם דעה זו לגיטימית כמובן, ונתמכת על ידי מחקרים משלה.

בשנים הקרובות כנראה שנקבל תשובה לשאלה זו, כאשר נוכל להביט ולבחון את הדרך בה מתנהל עולם הפרסום והשיווק – האם מגמת השיווק האגרסיבי בכל מקום ובכל זמן תימשך ואף תתעצם, או שמה יתחילו משרדי הפרסום לרסן מעט את מסריהם והתדירות בה הם מועברים.

חזרה לחלק ראשון